Sial verschoven naar 2022

Comexposium Groep, de organisator van SIAL (Salon International de l’Alimentation), kondigde op 17 juli aan dat de 2020-editie van SIAL Parijs, in eerste instantie voor dit najaar voorzien… wordt verschoven naar 15 tot 19 oktober 2022.

Sial
Sial

Om een dergelijk internationaal evenement tijdens deze door pandemie getroffen periode mogelijk te maken, had SIAL Parijs een groot aantal initiatieven gepland. Na overleg met de exposanten en bezoekers en gezien de onzekere internationale volksgezondheidssituatie zijn de resultaten van het onderzoek de afgelopen dagen echter aanzienlijk verschoven, waardoor een meerderheid het evenement uiteindelijk heeft willen uitstellen.

Nicolas Trentesaux

Nicolas Trentesaux, CEO van SIAL Global Network legt dat uit: “SIAL Paris wil trouw blijven aan haar missie met de vaste bedoeling om in contact te blijven met haar markt en het herstel en de transformatie van de marktspelers in de voedingsindustrie over de hele wereld te ondersteunen”.
Om de voedingsprofessionals een ervaring te garanderen die aan hun verwachtingen voldoet, wordt SIAL Paris daarom uitgesteld tot 15 – 19 oktober 2022. SIAL Paris verwelkomt bij elk van haar edities gewoonlijk 7.200 exposanten, uit meer dan 120 landen en trekt 300.000 deelnemers. Het ontcijfert ook de markt en de trends die zich voordoen in de wereldvoedingssector, en heeft zich in meer dan 50 jaar onvermoeibaar opnieuw uitgevonden als de dwingende go-to figure in de voedingsindustrie.

Trends en content

SIAL Paris zal de verder interessante content blijven genereren en zal vanaf oktober 2020 een reeks nieuwe evenementen aanbieden die handelen over belangrijke mondiale vraagstukken, trends en innovatie die de voedingsindustrie van de toekomst vorm zullen geven. Deze omvatten exclusieve studies, die in de voedingswereld hun weerga niet kennen, uitgevoerd door de deskundige partners van SIAL: Kantar, ProtéinesXTC en Gira. Een geavanceerde analyse van toonaangevende trends en hoe deze zich in de loop van de tijd ontwikkelen, op basis van een driepijlersysteem benadering: Verwachtingen van klanten, Productinnovatie en Out-of-home food service gedrag.

“Bovendien zullen we ons wereldwijde netwerk blijven uitbreiden om regionale groeiplatforms aan te bieden met grote jaarlijkse bijeenkomsten. in China, Canada, Indonesië, India en de Verenigde Arabische Emiraten”, besluit Nicolas Trentesaux.

Concreet

“In overeenstemming met onze missie blijft het onze vaste bedoeling om in contact te blijven met onze markt en het herstel en de transformatie van de belangrijke spelers in de voedingsindustrie te begeleiden. Bij elke editie schetsen we een beeld van de markt en de trends die zich in de wereldvoedselsector aftekenen, en we hebben onszelf meer dan 50 jaar lang onvermoeibaar opnieuw uitgevonden als de dwingende kracht van de voedingsindustrie.”

“Daarom bieden we vanaf oktober 2020 een reeks nieuwe evenementen aan die ingaan op de grote mondiale vraagstukken, trends en innovaties die de voedingsindustrie van de toekomst vorm moeten geven”

“Tot deze hoogtepunten behoren belangrijke internationale en exclusieve studies, uitgevoerd door de deskundige partners van SIAL: Kantar, ProtéinesXTC en Gira. Een geavanceerde analyse van toonaangevende trends en hoe deze zich in de loop van de tijd ontwikkelen, op basis van een driepijleraanpak: Verwachtingen van de klant, Productinnovatie en Out-of-home food service gedrag.”

“Bovendien zullen we ons wereldwijde netwerk blijven uitbreiden om regionale groeiplatformen aan te bieden met grote jaarlijkse bijeenkomsten in China, Canada, Indonesië, India en de Verenigde Arabische Emiraten.”

“Vertrouwend op de loyaliteit en de steun van al onze exposanten en bezoekers, zullen we de komende twee jaar goed gebruiken om een nog inspirerendere en efficiëntere SIAL 2022 voor te bereiden!”

This post is also available in: Nederlands

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*