Rodenbach sluit groot partnership met kijkcijferkampioen De Mol

Rodenbach breidt het partnership met De Mol, dat vorig jaar werd opgestart, verder uit. Afgelopen seizoen konden de kijkers al kennis maken met Café De Mol in samenwerking met Rodenbach, de talkshow die meteen na het uitzenden van De Mol volgde. In de samenwerking tussen Rodenbach en het programma – dat vorig jaar meer dan 3 miljoen kijkers telde – wordt door de brouwerij uit Roeselare nu extra geïnvesteerd. De Mol start op 10 maart. 

De Mol op de verpakking, met De Mol naar Vietnam

Speciaal voor het nieuwe seizoen krijgt Rodenbach een De Mol look & feel. Zowel het flesje als het blikje krijgt een Rodenbach-De Mol uitstraling. Het kroonkurkje en het afsluitlipje van het blik dragen een unieke code waarmee de consument zich kan registreren om mee te dingen naar zijn of haar eigen De Mol reis met vrienden naar Vietnam, het gastland van De Mol 2019. Ook bij een Rodenbach van’t vat op café ontvangt men deze unieke code. Naast de reis voor 10 personen schenkt de brouwerij een 1000-tal prijzen weg. 

Magische De Mol-glazen


Dingen zijn niet altijd wat ze lijken, Rodenbach: donker van kleur maar verrassend licht en verfrissend van smaak, we heffen het glas op het onverwachte: De brouwerij lanceert het Magisch Molglas, een Rodenbach-glas met het De Mol-logo waarbij het logo van kleur verandert bij het inschenken van een frisse Rodenbach.

Café De Mol


Ook dit jaar wordt De Mol gevolgd door Café De Mol. Bij een vers getapte Rodenbach wordt er nagepraat over de uitzending en de kandidaten, daarnaast krijgen de 10 deelnemers hun eigen supporterscafé verspreid over Vlaanderen

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*