Ontwerpprijs voor Hohenloher zuivelfabriek

Traceerbaar en eerlijk’ waren de woorden die de jury van de German Design Award gebruikte om de marketingcampagne voor de winnende zuivelfabriek van Hohenloher te beschrijven, waarvan de regionale kracht mede te danken is aan de coöperatieve gedachte.

“Geloofwaardigheid en versterking van regionale producten moeten aan de top staan van onze promotiecampagne. De melkveehouders van de zuivelfabriek Hohenloher voeren hun dieren sinds 2016 zonder dat er genetische engineering aan te pas komt. Bovendien voldoen die melkproducenten in de coöperatie nog aan allerlei bijkomende vrijwillige kwaliteitseisen. Als we het hebben over regionale melk, moeten consumenten ook zien waar die vandaan komt”, aldus Martin Boschet, directeur van Hohenlohe Dairy.

Querformat

Het reclamebureau querformat heeft de wens van de melkveehouderij met veel plezier uitgevoerd en zo geholpen de prijs te winnen.

De jury’s van de German Design Award en de Econ Megaphon Awards waren het daarmee eens. Beiden gaven de campagne elk één award op grond van, onder andere, “een sympathieke campagne die een hoge mate van geloofwaardigheid biedt op basis van authentieke getuigenissen en emotioneel vriendelijke beelden. Begrijpelijk en eerlijk”.

lees meer

Vertaald met www.DeepL.com/Translator

This post is also available in: Nederlands

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*