Nestlé introduceert KitKat met speculoosvulling van Lotus op Aziatische markt

In een vijftal Aziatische landen wordt op initiatef van Nestlé een chocoladereep KitKat met speculoos van Lotus gelanceerd. Voor Lotus een uitgelezen kans om zijn speculoos onder de aandacht te brengen. Voor Nestlé uitzonderlijk, want zij hebben hun eigen koekjes!

Nestlé introduceert KitKat met speculoosvulling van Lotus op Aziatische markt

Succes

Vorig jaar investeerde Lotus Bakeries 100 miljoen in de bouw van twee nieuwe fabrieken. In de Amerikaanse Staat North Carolina worden er voortaan koekjes gebakken. Maar ook in Zuid-Afrika is er een nieuwe fabriek. De producten van de grote eigen merken blijft Lotus Bakeris zelf produceren. Vele overige producten van merken zoals Nakd, Trek en Kiddylicious worden uitbesteed.

Nakd in België

Vandaag ligt de verkoop van Nakd in België vrij laag. Maar Lotus Bakeris gelooft in groei en wil gericht de postitie van de fruitreep verbeteren.

This post is also available in: nlNederlands

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*