Natexpo: bio beurs in Parijs die focust op innovaties

Natexpo: bio beurs in Parijs die focust op innovaties

In slechts enkele jaren tijd is NATEXPO uitgegroeid tot de plaats waar het biologische product van morgen getoond wordt aan de professionals in de bio-sector. Innovaties en nieuwe trends zijn te zien in de sector van de voeding, cosmetica en hygiëne, diëtetiek en voedingssupplementen, ingrediënten en grondstoffen, producten en diensten voor thuis of diensten en apparatuur voor winkels.

Al 20 jaar is NATEXPO expert in groene, schone en duurzame levensstijl. NATEXPO ontcijfert alle opkomende trends in de biologische sector. Tegenover de steeds meer “milieubewuste” en geëngageerde consumenten vinden de biologische professionals zich voortdurend opnieuw uit om innovatieve en creatieve producten, diensten of initiatieven aan te bieden die beantwoorden aan nieuwe verwachtingen op het gebied van transparantie, duurzaamheid, plezier, toegankelijkheid, enz.

Oktober

Met meer dan 1.000 exposanten uit een twintigtal landen, ontmoeten we elkaar op het Parc des Expositions de Paris Nord Villepinte op 20-21-22 oktober. Deze uitzonderlijke beurs is een weerspiegeling van de diversiteit en de vitaliteit van de biologische markt, die in het bijzonder wordt gekenmerkt door de ongekende groei van de voedingsproducten, die sinds 2012 meer dan verdubbeld zijn en in 2018 9,7 miljard euro hebben bereikt!

Bio van morgen op NATEXPO 2019

Natexpo geeft voorrang aan innovatie, of het nu gaat om loyale merken of de 500 nieuwkomers, alle fabrikanten zijn aanepord en ook gemotiveerd om om hun nieuwe producten op de beurs te presenteren. Deze editie biedt de mogelijkheid om een volledig overzicht te krijgen van alle nieuwe trends in de biologische landbouw: transparantie, anti-gaspi, plezier, technologie, zero waste,…. NATEXPO maakt het mogelijk om op één plaats al het laatste nieuws over de Franse biologische landbouw op 360° te ontdekken.

Focus op de macrotrends die bij Natexpo te ontdekken zijn

De verkoop van biologische producten bereikte 9,7 miljard euro (+15,4%) in 2018, waarbij alle productfamilies groeiden dankzij de inspanningen van de distributeurs en producenten om sectoren op te zetten en de bevoorrading veilig te stellen.

Historisch geëngageerde merken zijn zichzelf aan het heruitvinden. Terwijl de groene golf een tsunami wordt, worden biologische producten met kracht en vooral ook met plezier opnieuw uitgevonden. De milieubewuste visie is niet langer voldoende: het is tijd voor actie en creatieve initiatieven.

Trend Sourcing decodeert de belangrijkste trends van het jaar voor Natexpo.

This post is also available in: nlNederlands

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*