IJsboerke lanceert vier nieuwe Nutri-Score A kinderijsjes in samenwerking met Studio 100

Voor jongere ijsliefhebbers wil IJsboerke bewust ijsproducten ontwikkelen waar iedereen van houdt, die visueel aantrekkelijk zijn maar ook nutritioneel verantwoord. Zo zal IJsboerke in april 2022 een nieuw melkijsje en drie nieuwe waterijsjes met Nutri-Score A lanceren.

Het melkijs werd in het najaar van 2021 gecreëerd in samenwerking met de IJsjesbrigade van Studio 100 bestaande uit drie ijsexperts. Zij kozen voor Samson als de held van het nieuwe ijs – een personage dat al generaties lang populair is. IJsboerke lanceert ook een nieuw waterijsassortiment geïnspireerd door K3. Drie meisjes, drie smaken: Cola, Orange en (de verfrissende nieuwe toevoeging) Lemon-Lime.

Het Samson-ijs zal tijdens de paasvakantie exclusief verkrijgbaar zijn in de supermarktketen Delhaize en in vele horeca-gelegenheden en restaurants. K3 ijs zal verkrijgbaar zijn vanaf begin mei, ook exclusief bij Delhaize.

IJsboerke werkt al sinds 2005 samen met Studio 100, tot grote vreugde van vele kinderen. Het Studio 100-personage Bumba heeft al een ijsje op een stokje gekregen en Maya de Bij een ijsje in een glas.

Over IJsboerke
Sinds zijn oprichting in 1935 maakt IJsboerke zijn ijs met natuurlijke ingrediënten en dagverse room. Dat is waarom je altijd die zoete, volle smaak zult vinden. De productie vindt plaats in het hart van de Kempen. IJsboerke werkt zoveel mogelijk volgens het principe “voor ons en door ons”. Daarom geven zij er de voorkeur aan hun ingrediënten in eigen land te betrekken. IJsboerke is een merk van de Belgian Ice Cream Group. Sinds 2017 maakt IJsboerke deel uit van Baronie. Dit bedrijf is bekend om zijn sterke chocolademerken zoals Chocolade Jacques en Duc D’O.

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*