Coca Cola lanceert energiedrank

C Voor de allereerste keer brengt Coca-Cola een energiedrank uit onder het merk Coca-Cola, namelijk Coca-Cola Energy. The Coca-Cola Company heeft plannen om Coca-Cola Energy in de loop van 2019 wereldwijd te lanceren in andere markten, met een eerste focus op Europa. Het product wordt midden april gelanceerd op de Belgische en Luxemburgse markt.


Coca-Cola Energy heeft een geweldige Coca-Cola-smaak waar mensen zo van houden en die ze maar al te goed kennen, met cafeïne uit natuurlijke bronnen, guarana-extract, vitamine B en zonder taurine. De energiedrank zal ook beschikbaar zijn als Coca-Cola Energy no sugar om consumenten een calorievrij alternatief zonder suiker te bieden.

Beide producten zullen beschikbaar zijn in 250 ml verpakkingen in supermarkten, kleinere winkels en tankstations. “Coca-Cola Energy bevat ingrediënten uit natuurlijke bronnen en heeft de heerlijke en verfrissende smaak van Coca-Cola”, zegt Javier Meza, Global Chief Marketing Officer, Sparkling Business. “Die twee kenmerken stonden centraal in de ontwikkeling van het recept en we zijn trots dit onder het merk Coca-Cola te kunnen aanbieden. Het nodigt mensen uit een nieuwe en andere energiedrank te proberen die is ontworpen als aanvulling op een vrolijk en dynamisch leven.”

Coca-Cola Energy wordt gelanceerd met een opvallende, nieuwe visuele identiteit die zich onderscheidt van andere producten. De opstart gaat gepaard met een aantrekkelijke marketingcampagne die vanaf mei zal te zien zijn in België en Luxemburg.
Het is in de eerste plaats ontworpen als drankje voor jongvolwassenen (18-35 jaar).

This post is also available in: nlNederlands

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*