
Brouwerij De Halve Maan heeft besloten om samen te werken met het populaire Tv-programma Wie is de Mol? om zo de groei en naamsbekendheid van het biermerk Brugse Zot in Vlaanderen te vergroten. Tijdens het elfde seizoen van het programma, dat zich afspeelt in de Amerikaanse staat Arizona, zal de brouwerij een grote winactie lanceren

De consumenten kunnen bij aankoop van een Brugse Zot Blond in horecazaken of supermarkten een unieke code kunnen vinden aan de onderkant van het kroonkurk. Bij een Brugse Zot van het vat krijgen klanten de code via een kraslot.
1000 prijzen
Deelnemers kunnen deze code invoeren op de website brugsezot.be/DeMol en maken kans op een van de 1.000 prijzen, waaronder tickets voor het grote slotevent in Kinepolis Antwerpen waar de finale van het programma op groot scherm wordt vertoond, tickets voor een live opname van Café De Mol, een Limited Edition Mol glas of een Brugse Zot Molboekje. Na elke aflevering van De Mol kunnen de kijkers terecht in Café De Mol om samen met bekende en onbekende fans op zoek te gaan naar moltheorieën. De brouwerij heeft het café dit jaar dan ook in een zot jasje gestoken en zal tijdens de allereerste aflevering op zondag 12 maart de kandidaten van het nieuwe seizoen onthullen.

Geef als eerste een reactie