Ijzersterke introductie van spinazietortilla door Nederlandse ‘No Fairytales’

Hoewel de innovatieve groentetortilla’s van het Nederlandse bedrijf ‘No Fairytales’ pas sinds vorig jaar in België verkrijgbaar zijn, breidt het Nederlandse voedingsmerk het assortiment nu al uit met een vierde innovatieve smaak. Naast de gele, roze en oranje varianten (wortel, rode biet en paprika) kleurt de koelvitrine nu groen met een spinazietortilla. Oprichtster Bernadette Kooijman licht haar keuze voor spinazie toe: “,,Hoe kunnen we ons merk beter versterken dan met een spinazietortilla?” Popeye wist het al, No Fairytaile doet het nu: van spinazie word je sterker.

Na de wortel-, bieten- en chili-tortilla voegt No Fairytales een vierde smaak toe. Net als zijn vrolijke voorgangers bevat de nieuwe spinazietortilla maar liefst 45% groenten. Zo eet je makkelijk meer groenten! Wist je trouwens dat spinazie de hersenen stimuleert? Vitamine K helpt je om nieuwe kennis beter te onthouden. Ideaal voor alle studenten die een extra dosis energie nodig hebben tijdens de examens. Brainpower food meets comfort food: check!

Door meer kleur- en smaakvariaties aan te bieden, hoopt Bernadette Kooijman, oprichtster van No Fairytales, het makkelijker te maken om meer groenten aan ons dieet toe te voegen. Maar heeft ze een ‘sterke’ keuze gemaakt door spinazie als nieuwkomer te lanceren? “We hebben er alle vertrouwen in dat de consument ervan zal genieten. Spinazie is immers een zeer populaire groene bladgroente, bevat veel belangrijke voedingsstoffen en smaakt gewoonweg fantastisch. Bovendien is spinazie heerlijk in combinatie met beleg zoals zalm, kwark en avocado”, aldus Bernadette Kooijman.

Gezond en lekkerder zonder drastische veranderingen

Het Nederlandse foodmerk No Fairytales is er trots op dat het sinds de lancering van de eerste groentetortilla in 2016 een nieuwe productcategorie heeft geïntroduceerd. Daarmee bewijst het merk dat het mogelijk is om een beetje gezonder en lekkerder te zijn zonder je eetgewoonten drastisch te veranderen.

Ondernemer Bernadette Kooijman ziet het als lof dat grote bedrijven de formule kopiëren. “Het houdt ons scherp en daagt ons uit om te blijven innoveren en een beter alternatief te bieden. En laten we eerlijk zijn, wat is een betere manier om ons merk te versterken dan met een spinazietortilla?”

De spinazietortilla is vanaf nu verkrijgbaar op de versafdeling van Albert Heijn. Daar is ook het complete assortiment van No Fairytales te vinden.

This post is also available in: Nederlands

Geef als eerste een reactie

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*